.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشتاق‌ترين كاربران اينترنت جهان كدامند؟

بر اساس يك بررسي از عادت‌هاي آنلاين، مردم در چين و خاورميانه مشغول‌ترين و علاقه‌مندترين كاربران اينترنت جهان هستند.

چيني‌ها از جمله افرادي هستند كه از همه بيش‌تر از برندها استقبال مي‌كنند و تبليغ‌كنندگان با آن‌ها در سايت‌هاي شبكه اجتماعي ارتباط دارند كه فرصت بهره‌برداري نشده بزرگ و قابل توجهي را براي بازاريابان آنلاين در آسيا بارز مي‌كند.

بررسي TNS نشان داد چگونه بازارهاي نوظهور در فعاليت‌هاي شبكه اجتماعي از اروپاي غربي و آمريكاي شمالي پيشي گرفته‌اند و تفاوت‌هاي منطقه‌يي در الگوي رفتاري را برملا مي‌كند.

پژوهشگر بازار TNS كه متعلق به WPP است، تقريبا از پنج هزار نفر در 46 كشور براي بررسي "زندگي ديجيتالي" خود مصاحبه كرده است و مشتاق بودن جمعيت آنلاين را بر اساس بيش‌ترين زماني كه در اينترنت سپري مي‌كنند و نگرششان به فن‌آوري، رتبه‌بندي كرده است.

مصر، عربستان سعودي و چين با داشتن حدود 55 درصد كاربران علاقه‌مند اينترنت، در صدر اين فهرست قرار دارند و تركيه كه سومين كشور بزرگ در فيس بوك است، تنها كشور اروپايي بود كه جزء 10 كشور برتر فهرست TNS قرار گرفت.

سازمان‌هاي تبليغاتي شاهد رشد سريع هزينه‌هاي بازاريابي از سوي مشتريانشان در چين و برزيل و هم‌چنين كانال‌هاي ديجيتالي هستند. افراد در آمريكاي لاتين، خاورميانه و چين نسبت به اي‌ميل زمان بيش‌تري را برروي شبكه اجتماعي صرف مي‌كنند و دسترسي موبايل به رشد اينترنت در اين مناطق كمك كرده است.

افراد در اين مناطق جهان بيش‌تر از بازارهاي توسعه‌يافته‌تر به پست وبلاگ، عكس يا ويديوي آنلاين پرداخته و براي دسترسي به اينترنت بسيار بيش‌تر ارزش قائلند. در مقابل 42 درصد از كاربران اينترنت مورد بررسي در آمريكا و انگليس، فعاليت‌هاي اينترنتي بالايي دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.531 seconds.